Onder andere gesponsord door:

Roi Management

ROI Management: De bedrijfskundige rugzak voor uw organisatie en katalysator van uw verbeteringsproces.

Doelgroep: Bedrijven en organisaties die ècht willen verbeteren.

Resultaat na een opdracht: De organisatie heeft een verbeterde concurrentiepositie, bedient haar klanten beter of is innovatiever dan voor het verbetertraject en heeft hiermee haar winstmarge en/of haar continuïteit verhoogd.

ROI staat voor Return on Investment:Geen dikke rapporten die in een la verdwijnen. Verbeteren is niet schrijven van teksten en heen en weer praten, maar verbeteren is doen en uitvoeren. Hooguit een presentatie om een bepaalde fase af te sluiten en te bepalen hoe de volgende fase moet worden uitgevoerd.

ROI is Frans voor koning:De klant is koning. Samen met u bepalen wat belangrijk is voor uw organisatie. Uw bedrijf moet er voordeel van hebben als ROI Management een opdracht komt uitvoeren. U moet achter de gekozen aanpak staan en alleen samen kun je snel en effectief verbeteren.

ROI staat voor “Regions of Interest”:In de vision-techniek is dit het deel waar je op moet focussen. Focus is belangrijk bij verbeteren. Wat ga je doen en wat ga je vooral niet doen. Richt je verbeteringen op structurele zaken en niet op brandjes blussen. Hierbij ondersteunt ROI Management u.

Contactpersoon:

Roy Verlaak
Mob.:+31 (0)622 762 323

Bezoek onze website